Dålig Uppdatering ... igen

Hejhej <3
Hm... Ja jag vet :P, förlååt!
Iaf, idag var vi med skolan på hellas. Det var väl sådär... ganska kul ibland :), var med Louise och Denise <3 haha, tänkte hoppa i vattnet med kläderna på men jag hann typ inte, fick inte (konstigt) xD.
Efter skolan åkte jag och Denise hem till mej och Louise hem till sej. Vi hämtade Mollie <3 och sen mötte vi upp Louise på tunnelbanan och sen åkte vi till Slussen och tog sen bussen där ifrån till hellas :).
Där badade vi lite, fast inte Louise. Men jag o Denise :), efter det så satt vi och pratade ett tag och sen så åkte vi till Älta IP och skulle typ kolla om nån var där men det var den inte :p, så vi satt vid vattnet en stund och snackade och lyssnade på musik :p.
Sen var jag tvungen att åka hem för vi skulle på kräftskiva :p. Så jag Denise och Louise åkte hem vid 6.

Kommentarer
Postat av: Harlee (yy'

RIIING :d <3

Puss

2010-08-22 @ 11:12:25
URL: http://thaloveguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0