Hos Ella + Svar på kommentar

Hejhej <3
Nu e jag hos ella, jag har sovit här.

Igår tittade vi på Harpers Island, det är en grymt bra serie, stort tips :)

Ella sover fortfarande men jag kunde inte somna om så jag snnodde hennes data lite xD

Idag vet jag inte riktigt vad vi/jag ska göra :p, kommer väl på det när hon har vaknat XD.
-------

Anonym om Gina:

Haha, tröjan och örhängerna ska jag också köpa, men skjortan och baseball har jag ju redan ;)


Svar: Vem? okej, kul :3 tycker dom e jätte snygga :)


Kommentarer
Postat av: Harlee (yy'

Haha, sorry det var jag som skrev marci x3

2010-08-28 @ 10:01:04
Postat av: Tora <3

Kan du ta sista disc 7 av oth säsong 6 åt mig ♥ ?

2010-08-28 @ 11:11:03
URL: http://torany.blogg.se/
Postat av: Ronya

Vilken tid är det harpers island, är det varje dag? Vilken kanal? MÅSTE SE DEN!! SÅG DEN FÖRRA ÅRET OCH DEN ÄGER!! SVARAR SVARA SNABBT!! :d

damp

2010-08-28 @ 13:29:03
URL: http://ronnazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0