Sry

Hejhej <3
Ja förlåt för dålig uppdatering.
Igår var jag på bio med Minna. Vi såg Knight and Day :D.
Haha, den var sjukt bra och jätte rolig :P.
Idga vaknade jag runt 10, eller jag hade ställt väckarklockan. För jag tycker inte att det är så jätte kul att sova till klockan halv ett varje dag. Då försvinner ju nästan hela dagen liksom. Aja, den gick jag ut med Mollie <3 och sen har jag inte gjort så mycket mer. Har mest en sånhära slapp dag xD. Senare ska jag väl duscha. Hm... kul va? :P
Nu lyssnar jag på JB som vanligt.

Gud vad det regnar! Shit jag e skiträdd för åska så vi får hoppas att det inte blir det. Särskilt inte blixtar för dom HATAR jag.



Vad tycker ni om blixt och åskväder?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0