Bloggar jag läser del 1 av 2

Hejhej <3
Och nej, jag har inte härmat någon annan än Paow, jag var (vad jag vet) efter henne, resten (dom jag vet) var efter mig!

Jag börjar med några inte så kända.





Hennes blogg handlar om hennes vardag typ. Hm... våra bloggar är ganska lika :).

- Hon byter design rätt så ofta, till skillnad från vissa andra.







Hennes blogg handlar också om hennes vardag och hon fotar jätte fina bilder!

Hon uppdaterar bra!






Hennes blogg är fin, handlar om henne och vad hon gör.

Designen :), den bästa fotografen jag känner.





Hennes blogg är rolig, handlar om henne och lite till :)
Humor existerar c:



Kommentarer
Postat av: Ronya

Hallå, vad hände med min blogg då?? ;''<<<<< Skojar bah.. ;p

2010-07-27 @ 11:43:35
URL: http://ronnazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0