Inlägg till bara Justin!

Hejhej <3
Ja, första gången jag såg honom blev jag kär. Sen så hade jag ett uppehåll men efter ett tag började jag lyssna på honom igen. Det är nästan så att jag börjar gråta när jag ser musikvideon till never let u go. Seriöst, jag överdriver fan inte. Och när Tora säger att jag ska låtsas att tjejen i musikvideon är jag så börjar jag typ fnissa och det pirrar skit mkt i magen. Så fort jag tänker på hans hair flip sak ler jag. Så fort jag ser en bild på honom måste jag pussa på den. Det är så mycket jag älskar han och hans musik. Jag skulle göra nästan allt för att få träffa honom. Jag skulle köa i 12 timmar för att få ca 1 minut med honom jag skulle pussa min musiklärare för att få kyssa Justin.
JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER!
/Marciii


Så söööt! <3333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0