Jag pallar inte!

Hejhej <3
Nu sticker jag till landet i en vecka, har inte tillgång till dator där så det blir inge bloggande och inget nördande vid gsm heller :(. Aja, that's life. Älskar alla vännerna och saknar er redan, Minna i Spanien, Tora i turkishlandish och Nelly i spanien och Issa på landet, Ella på Åland, Harlee hemma men iaf xD saknar henne också ;) <3. Ville bara säga det så att ni vet...
Det jag inte pallar är att vi ska stanna vid typ ica innan och storhandla, vem pallar liksom ?
Också ska vi stanna vid globen och köpa en bok till mig. Fast det är jag ganska tacksam för iof.
Finns det något mer att säga? Jo. Jag tar inte med mig mobilen för jag vill inte tappa den i vattnet eller något :D.
Pok.
/Marciii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0