MED LINDA

Hejhej <3
Nu är jag med Linda!
Hon har sovit här. Igår så var vi på någon mysko INDISK resturang. Maten var ganska bra men efterätten var helt cp! Inredningen kanske var lite.... det hängde fågelbon i taket. HAHA xD.
Vi va rpå bilskroten och PÅ skolan. fattar ni?
XDXDXDXDXDXD
Vi hoppade typ skit mkt studsmatta och strechade så jag har fett mkt träningsverk just nu (i magen, i ryggen, i ena benet (mitt rätt ben). Utanför resturangen var en järngrej som man kunde klättra på, vi gjorde det, jag ramlade och slog i armbågen. Det gör ONT!

Kommentarer
Postat av: Tora <3

SV: Du får tycka det men det tkr inte jag ;p

2010-07-24 @ 13:56:36
URL: http://torany.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0