Ont i halsen

Hejhej <3
Mm.. aa, hade det lite igår men det var värre imorse. Nu är det helt ok, hoppas det är borta imorgon!
Idag har jag bara legat i soffan och segat. Haha, gick upp ett. Fast det kändes som typ 10?
Ahah, aja, nu ska jag inte flumma mer.

Igår var jag på grönan med Minna <3, det var fett kul. Minna åkte katapulten för första gången o så!
Hon gillade den typ, fast hon ville inte åka den en gång till efter. Men det vill hon säkert nästa gång xD.
Det var fett jobbigt för sista gången när vi skulle åka poppis var det några bakom oss som typ puttades skit hårt så jag puttade till en annan tjej som gjorde det på en annan tjej. Idioter. Haha dom trodde fan att dom var skitcoola. Mest jobbiga. Alla hatade dom -.-.
Aja, sean banan var där, wow jag nuddade honom! :O
Hehe <3
Skaka Rumpa. Eller han uppträdde med den då på genrepet. Och aa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0