Pallar inte komma på nån rubrik...

Hejhej <3
Nu ska jag snart ut med Mollie <3 så jag hinner bara göra ett kort inlägg :/, efter det ska jag åka till farsta och handla lite saker :). Ehm... Ja, jag har duschat och det tog en jävla tid att fixa mig. (buhu, är det så det kommer vara nu varenda morgon isåfall måste jag gå upp halv 6!!!!!!!!!) Aja, lite överdrift haha. Ska komma på något roligt nytt till bloggen så d et blir roligare att läsa. Ska även byta design. Jag gillar inte småbloggar som har samma jävla design i typ 100 år. Jag tycker det är bra av t.ex Tora som byter ganska ofta! Det hissar vi :D. Ska byta idag så att det inte blir dubbelmoral här xD.
Dagens Fråga :
Hur ofta byter du design?

Pissie till exempel har haft samma design i typ 2 år.
*humhum*
/Marciii

Kommentarer
Postat av: Tora <3

Hah xD ! Nä, jag hade ju min gamla design skiiiit länge!

2010-07-14 @ 19:53:21
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0