Bloggar jag läser del 1

Hejhej <3
Ska vi börja med kända då?



Ana Gina: Hennes blogg är kul att läsa och hon gör sjukt roliga videoklipp :)



Dessie:
Hennes blogg är sådär.. men jag läser.



Kenza: Den bästa bloggen jag läser faktiskt :) Hon är snygg, har fin klädstil och ja verkar snäll (Har träffat henne!! xD)



Kissie (Alexandra) : Hennes blogg är sjuk egentligen men jag läser.

Och nu till lite mindre kända


Tora: Fin blogg, rolig och ja, ganska normal xD



Minna: Fin, ganska ny blogg. Jätte kul att hon har börjat blogga! :)




Joanna:
Fin blogg, med snygg design och vardaglig och ja, eh ja :P



Isabelle: Fin och besökt blogg, kul med hennes nya kategori :)

/ Marciii




Kommentarer
Postat av: Ella .. ?

Varför är inte jag med? :3

2010-06-15 @ 14:03:10
URL: http://createdbyella.blogg.se/
Postat av: Lilla Nathiiz

Du glömde Foki.

Hehe!

M.v.h

Nathiiz^^

2010-06-15 @ 20:41:31
URL: http://lillanathiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0