Dålig Uppdatering

Hejhej <3
Ja sry! Men man vill ju inte sitta vid datan en sån här dag ;)
20 grader och skinande sol, me like :) <3

Idag har jag vart med Tora och Minna :), det var kul.
Vi var lite vid linbanan men Mollie <3. Haha det var kul. Sen när vi kom hem åt vi nudlar och sen hoppade vi på min grannes stutsmatta :) <3.
Minna gick hem ganska tidigt (3) för hon skulle typ göra nåt, och Tora gick hem nyss när jag gick ut med Mollie <3 för hon ska ju färga håret idag (:, (Blondare).
När mamma kommer hem ska jag fråga om vi kan åka till nypan eller hellas eller något för att bada en snabbis. Jag är sjukt varm xD.
Mycket biler och sånt kommer senare :)

<333333333

 

/Marciii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0