Svar på kommentar + dagen

Hejhej <3
Anonym om Skola idag:
snygg bild... (not)

Svar: Asså vem är du?? Slute kommentera min blogg!

...........................................................................................................................................................
Idag var det skola och vi arbetade sjukt mycket med Europa! :O
Vi hade också idrott, det var inte kul! Vi körde brännboll utomhus och tjejerna loosade, haha :(
Efter skolan gick jag Tora och Ella Ström.... hem till mig, vi skulle bara fixa lite saker och sen gick vi till min blivande skola, eller våran blivande skola då.
Där var det ganska långtråkigt, men vi fick veta lite bättre iaf. Efter fick vi glass xD
Och nu ska jag snart gå ut med Mollie <3 fixar en design så fort som möjligt <3
/ Marciii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0