Dåliig update!

Hejhej <3
Förlåt för det :s.

Idag har jag vart med Ella :). Först var vi inne i stan, men vi hade väl inte så mycket att göra där antar jag så vi åkte till globen istället. Där köpte Ella hårfärg och jag en ansiktsmask :). Sen kom Harlee och Tora kom med sin mamma också. Så då var vi lite med Harlee och Tora en stund, sen åkte Tora, och då stängde typ hela globen xD.
Då gick vi till donken :D. Då sa Harlee en grej som fick Ella att typ försöka vrida Harlees arm ur led så då tog jag värsta greppet så Ellas handled så hon fick värsta märket, förlåt Ella :$ det var inte meningen att göra så hårt...
Aja, nu ska jag ladda över lite bilder :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0