Fett sur.

Hejhej <3
Just nu är jag fett arg, det går typ inte att ladda över bilder på pappas data, aja. Får väl göra det imorgon efter skolan.

Idag slutade vi efter lunch, skönt! Jag, Tora, Ella, Alice, Teo, Filip, och Max (?) gick till Enskede skolan för Ella var tvungen att snacka med några, men dom var på lektion så vi gjorde inte det. Onödigt. Aja, sen gick Jag, Ella, Alice och Tora hem till mig fast Ella var typ tvungen att åka hem direkt, men jag, Tora och Alice åkte hem till Alice och pluggade spanska i lite mer än en timme! Haha, duuktigt! Är snart klar med steg 2 i spanska och vi började idag *stolt* snart ska jag ta ett varmt bad och sen ska jag göra klart spanskan.


Bildbrist (!!!!)


Kommentarer
Postat av: Tora <3

http://www.youtube.com/watch?v=SkW3SzzAg5I&feature=related



den andra videon jag snackade om ^

2010-10-07 @ 21:14:41
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0