Freedag!

Hejhej <3
Japp, skitskönt med fredag. Det enda dåliga är att vi har kursdag i skolan då...
Om någon undrar vad det är så är det att man bara jobbar med SO och NO hela dagen, gillar verkligen inte NO och inte SO särskilt mycket heller så ni kan ju fatta att jag verkligen njuter av fredagarna i skolan! eller inte, aja.

Efter skolan var jag med Tora eftersom vi skulle på dans. Vi åt, var inne på datan och kollade på hennes fiskar.
Vi var inte där så länge eftersom dansen börjar halv 4.

Dansen slutade halv 5 tror jag, då gick jag direkt hem till Mamii :D sen så gick jag upp till pappa igen eftersom jag är hos honom den hära veckan.
Nu snart börjar idol, läääängtar. Snart börjar det!

Old pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0