Mååndag D:

Hejhej <3
Suuck, haha måndag igen.

Idag var jag med Ella, Alice H och Tora. Haha, vi hade kuul!
Först gjorde vi någon misslyckad sockerkaks grej, haha fast den blev ju jävligt god iförsej :D.
Sen så klädde vi ut oss och gick ut med Mollie <3, vi sjöng denhära " Jag vill vara din margareta bara vara din ska du veta.... " as högt, sen när vi kom till gamla skolan gick vi upp på scenen, haha det var fett kul utom att Tora tyckte att vi var nolifers då... D: .

Sen åkte jag och Tora på cheerleading, ahh vi fick öva double base hela lektionen, träningsvärk here i come!
Haha nejmen.

Nu ska jag ner och kolla på tven.

Kommentarer
Postat av: Tora <3

Sv: Men seriöst.

2010-10-04 @ 21:45:22
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0