Oj, haha.

Hejhej <3
Haha, glömde att jag hade en frågestund, aja. Har fått lite frågor.
andrea om Frååågestund!:
vilka är dina fem favorit bloggar?
Hur länge har du bloggat?
Varför började du i kunskapsskolan?

:)

Svar : Mina fem " kända " favoritbloggar/dom jag läser mest, är nog Kenzas, Sarah Carlstens, Marilyn Sandbergs, Sarah Tjulanders och Vega Karlssons.

Jag har bloggar i typ 2 år, fast inte på samma blogg såklart. Jag har haft 6 bloggar :p

Varför jag började i kunskapsskolan var för att alla i min skola började prata om den och sa att den var jätte bra så då kollade jag på hemsidan och då tyckte jag att den verkade bra och det var några andra av mina kompisar som skulle söka in så då sökte jag in, och kom in ^^.


Ronya om Frååågestund!:
Hur länge har du bloggat?
Läser dina föräldrar din blogg?
Favvo Ämne?
Favvo artist?
Favvo Mat?
Trivs du i Kunskapsskolan elr vill du tbx te Tallis?


Svar: Jag har bloggat i typ 2 år.
Nej det gör dom inte, tror jag...
Hm... vet inte. Men svenska.
Justin Bieber såklart :)
Hm... Klassiska svaret, tacos.
Jag trivs bra där jag är, men det är klart att jag saknar alla gamla kompisar :)


Konstiga frågor.. HAHA


Alice <3 om Frååågestund!: Hur länge har du bloggat ? <3
Hur många läsare har du :) ?
Trivs du i kunskapsskolan :] <3
Favoritmat :) ?

Haha lite random frågor men men

Svar: 2 år
Hm... Runt 30-50 oftast men ibland kan det stiga till 50-70 och sjunka till 10-20, måste verkligen skaffa fler läsare, haha :).

Japp :D

Taaacoos :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0