Biiiilder :D

Hejhej <3
Idag är jag hemma från skolan D:, jag hade skit ont i magen i morse så jag fick stanna hemma.
Har inte lika ont nu men jag har lite småont. Vet inte riktigt vad det var, skumt. Men iaf.
Idag måste jag plugga lite också, suck.
Jag har ganska mycket att plugga. Fast har inte något prov eller något så det är ju skönt. Förutom spanska glosorna som vi ska ha läxförhör på fast det räknas ju knappt.

Just nu sitter jag och lyssnar på massa " omgorda till alvin och gänget - låtar " haha, meningslöst egentligen.
However, här kommer bildeer.

Cool bild va?




Fatta att det är omöjligt att ta kort på Tora, aja. Hon på Donken iaf.

Haha, ser lite mupp ut på den bilden.


Haha, mupp teckning xD

Alice och Tora :)

Penna :P

Hallon glass <3 :p

Bjuuuuuud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0