Men.

Hejhej <3
Ska nog bjuda på ett riktigt långt inlägg nu. Bara så att ni vet så ni orkar läsa.
Idag är det ju fredag, vi hade skola. I skolan hände lite roliga grejer. Haha. Fast tråkiga också. Det försvann! Aja, ni kanske fattar vad jag menar. På rasten hade jag inte så jätte kul haha. Alla frös och satt i ett bås på IP men det var väl ganska kul ändå. Och jag har kommit över en person till 1000000000000000000000000000 %
Haha Wilma xD. Aja, efter rasten så hade vi nog NO iaf, jag vet inte men no:n sög iaf satt och typ sov mig igenom hela lektionen. Vi hade fkn föreläsning också. Haha fast det var ganska kul eftersom jag Olivia, Wilma och Natalie typ satt och asgarvade hela tiden, vet egentlgen inte vad vi skrattade om men det var kul ändå. Haha, Natalie och Oliva yckte typ att det var skitkul att jag satt och nynnade xD haha. Börjar fan skratta när jag tänker på det. Haha. Aja, efter skolan hade vi dans. Det vra liiite wierd i början för då hade vi typ balett xD. Men sen så blev det showdans. Det var faktiskt ganska svårt men ändå kul. Fast det är värsta problemet. Gruppen är typ 11 - 13 år ellet något sånt. Men det var typ två sju-åringar där. Men aja, dom får väl sparka ut dom eller nåt. Haha xD.
Men det var kul. Eller aa. Vi fick låten Womanizer haha, jag vet. Fett gammal låt men aja. Tror från typ 08 xD.
HAHA FLUMM INLÄGG!

Kommentarer
Postat av: Tora <3

HAHAH! "Woooooooooah"

2010-09-18 @ 11:19:06
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0