Ny blogg?

Hejhej <3
Nu är jag hemma från skolan, kom väl hem för ett tag sen.
Idag i skolan hände inte så mycket. Utom att jag hade PH samtal, fett jobbigt. Man måste stanna en timme extra efter det också och jobba matte. TRÅKIGT. Fast i matten är de inte så svårt just nu. Jag ligger på steg 5 och då ska man typ planera en resa eller något. Jag fattar inte riktigt vad det har med matte  att gör men det är väl priserna eller någonting. När man planerar resan så får man sitta vid datorn i skolan :). Fett najs xD.

Jag funderar på att skapa en ny blogg. Vet inte riktigt varför, jag har tröttnat på den här på nåt sätt, men jag kommer förmodligen ha kvar denna :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0