Vapiano

Hejhej <3
Ja, var där med Issa, hennes mamma, min mamma och Emelie :), det var kul. När vi hade ätit så gick vi runt lite i gamla stan och snackade o så. Vi var där ganska länge. Och nu är jag sjuukt trött. Skulle egentligen gått på bio men liksom det hände lite otroligt DRYGA saker som gjorde så att jag inte ville följa med. Asså, jag blev fett sur på typ alla och så bryr sig typ ingen och R****D typ är skit.... asså jag vet inte men jag blev jävligt pissed iaf. Och så var jag tvungen att cykla hem till Linda själv och hämta min väska som jag hade glömt, snacka om pinsamt. För hennes syster var hemma så... ja.
Aja, strunt i det nu men det var inte kul iaf. Aja, vet inte riktigt hur jag ska säga det. Eller ska jag bara berätta det?
Aja, det är en annan sak också.
HARLEE + C = FALSKT! Asså ni fattar kanske inte men Harlee och Ella och några till fattar säkert. Och ja jag vet DRYGT inlägg.
Haha, men jag vill inte att du bara ska stekdissa honom liksom.
Aja, nu så aa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0